چه سطح کراتینین 2.4 ابزار و چقدر جدی است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"من سطح کراتینین 2.4 و من تعجب آنچه که بدان معنی است و چگونه جدی آن است. "در واقع، در درمانگاه، سطح کراتینین 2.4 معنی است که شما در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه خود را در حد متوسط آسیب دیده شده است. شما نیاز به اقدامات برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، اگر درمان نشود، این بیماری را به نارسایی کلیه قرار می گیرند.

مرحله 3 مرحله حیاتی است، اگر مردم می توانند درمان سیستماتیک در زمان، آنها ممکن است فرصت آن را معکوس کنید. در غیر این صورت، این بیماری ممکن است از کنترل خارج بروید و ممکن است آنها را به دیالیز یا پیوند کلیه.

طب چینی به اثبات رسیده است که اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی، می تواند بیماری با بهبود عملکرد کلیه معکوس می باشد. در اینجا ما شناسه درمان نه تنها ذکر شد، این سری از درمان است، در طول درمان، پزشکان آنهایی که متفاوت با توجه به شرایط بیماری بیمار ترتیب.

درمان شناخته شده بالا هفت درمان، با یکدیگر همکاری هستند، آنها می توانند یک اثر بهتر درمانی دست یابد. آنها به عنوان گرم فشرده سازی درمانی، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان، انما درمانی، همه آنها در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر شناخته شده اما با آن متفاوت است. آنها همان مزیت با آن هیچ عوارض جانبی از آن، اما. یعنی، آنها می توانند بیماری های کلیوی با کمی عوارض جانبی درمان. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آنها، لطفا اینجا را کلیک کنید.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین 2.4 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، با کمک درمان مناسب، ممکن است معکوس شود. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام ها به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/creatinine/1389.html





:: برچسب‌ها: کراتینین، سطح کراتینین بالا، چه کراتینین 2 , 4 استفاده ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: